.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پویش مجازی در گرامی‌داشت قهرمان ملی؛
هشتگ سردارشهید طوسی ترند اول توییتر فارسی شد
در گرامی‌داشت سردار سرلشگر شهید محمد حسن طوسی جانشین فرماندهی لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس ، کاربران شبکه های اجتماعی توانستند هشتگ‌های #سردارشهید_طوسی و #افتخار_ابدی را به ترند نخست توییتر فارسی تبدیل کنند.

به گزارش بلاغ، شهید محمدحسن طوسی جانشین فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا مازندران در سال ۱۳۳۷ در روستای طوسکلا در شهرستان نکا در شرق این استان متولد شد و در فروردین سال ۶۶ در سن ۲۹ سالگی در شلمچه با اصابت ترکش‌های خمپاره عراقی‌ها به شهادت رسید و مفقود شد و بدن پاکش در سال ۱۳۷۴ بعد از ۸ سال گمنامی در نکا تشییع و در گلزار شهدای روستای طوس‌کلا به خاک سپرده شد.

شهید سردار سرلشکر محمدحسن قاسمی طوسی که یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام طاغوت در دوران قبل از انقلاب و فعالیت‌های سیاسی تا سقوط حکومت شاهنشاهی در بهبوهه پیروزی انقلاب و مقابله با ظلم و جور در مرزهای مختلف و دفاع از میهن و ناموس و وطن در هشت سال دفاع مقدس است

با توجه به شرایط کرونایی موجود در کشور ، کاربران شبکه های اجتماعی مازندران در  سالروز شهادت این شهید عزیز در پست‌های توئیتری هشتگ های  #سردارشهید_طوسی و #افتخار_ابدی را به ترند نخست توییتر فارسی تبدیل کردند.

کاربران، ذیل کلیدواژه #سردارشهید_طوسی و #افتخار_ابدی به رشادت‌ها و دلاورمردی ها این شهید عزیز اشاره کردند و یاد این شهید را گرامی داشتند.

تاکنون بیش از 25 هزار توییت و ریتوییت با هشتگ #سردارشهید_طوسی و #افتخار_ابدی منتشر شده که ترند نخست توئیتر شد.

در ادامه تنها تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:

 

/photo/54366086-9cb8-46f5-aadd-e3cbc6e2ba98.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.